torsdag den 4. november 2010

Lektier...

Skal skrive "en lille fantastisk fortælling" til imorgen og kan bare ikke finde på noget at skrive om! Og min lærer der bare siger "det burde ikke tage mere end en halv times tid at skrive den, men husk at i får karekterer snart og den skal være totalt gennemført" What??? Hvordan har du tænkt dig at vi skulle kunne nå at skrive en totalt gennemført historie til imorgen??? Og så er der self er der de der nørde-typer der fik den skrevet på de ti minutters brain storm tid vi havde i skolen. Gid jeg også kunne det! Nå men må hellere til at komme igang...

3 kommentarer:

  1. Håber du kom igennem det! :)

    SvarSlet
  2. Det gjorde jeg og den blev fin nok :)

    SvarSlet
  3. hej Sophie(;

    SIkke en fed blog :D
    Jeg er allerede fast læser !:)

    Tjek min, hvis du har lyst og bliv meget gerne fast læser :i<3
    http://sofiedduuspedersen.blogspot.com/

    SvarSlet