lørdag den 31. juli 2010

Blogleg

JUBIIII så er jeg blevet tagget i en blogleg af min komplet sindsyge og fantastisk søde veninde MariØ (eller Marie) fra bloggen lagkageninja:D Nå... her kommer så bloglegen:

Nævn 3 ting du især godt kan lide ved sommeren: 1. At vejret (for det meste) er dejligt så man kan være udenfor 2. At man ikke hele tiden skal tænke på at komme tidligt i seng og lave lektier 3. At være på stranden med familie og venner :D
Nævn 3 ting der kan være træls ved sommeren: 1. Vejret, det er bare mega surt hvis sommervejret bliver til november vejr 2. At ens venner hele tiden er ude og rejse på forskellige tidspunkter, så det er svært at mødes 3. At den går så skide hurtigt
Hvad kan du bedst lide at lave når det er godt vejr: Bade!!! og være udenfor med dem jeg elsker :)
Yndlingsblomst: Lige nu er det nok Høstanemone
Yndlingsfarve: Grøn... eller blå... eller måske pink... der er mange!
Yndlings sommerret: Grillmad med jordbær salat og grillede marshmellows... umm!
3 yndlingsis-smag: Jordbær, Hindbær, Chokolade og Lemon. Jeg ved godt der står tre men fire er meget bedre ;)
Hvor går drømmerejsen hen: Et skønt sted med strande, smuk natur og den danske sommer stemning :)
Bedste sommerferierejse: Alle min sommerferierejser har været den bedste! :)
Badetøj: Altså nu er jeg jo svømmer, så der er en del... Tre sorte badedragter med noget farvet på, en lang sort stævnegragt, en lang grå og grøn stævnedargt, en kort sort stævnedragt, en hvid Paul Frank bikini og en grøn/lilla mønstret bikini
Sommerferieplaner for 2010: Jeg har jo været i Grækenland og Kroatien, og den sidste uge skal jeg til Sverige hos min farmor og farfar, være hjemme og på opstartstur til Ruds Vedby :D

Det var så det :D Jeg tagger:
Christa - Dråber af Himlen
Sara Frank - Jeg er gul
Caroline - Carolines blog
Christina - Helt mig selv

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog du har! Elsker de blå blomster ude i siden :)

    KIg forbi min blog, hvis du har lyst!

    SvarSlet