søndag den 18. juli 2010

Huuhej og vilde dyr

Afsted det går på ferie. Imorgen kl LORT:00 skal jeg med mor, søstre, moster, onkel, fætter og kusine til Kroatien. Glæder mig vildt meget!!!! :) Vi har været der før, for et par år siden, men et andet sted. Der er super dejligt og smukt dernede så det skal nok blive skønno. Jeg fik desværre ikke blogget så meget i denne omgang, men jeg lover bloggomaskinen er klar når jeg kommer hjem ;) Ha' det super dejligt!
ps. Tak til alle de nye faste læsere (og self oss de gamle :)

3 kommentarer:

  1. Jeg er selv danser, så smuttede lige forbi din blog fordi den hed noget med ballerina, men så fandt jeg ud af at du ikke var danser, men synes helt klart at det er en fin blog algevellet, du er mere end velkommen til at tage et smut forbi min blog og smide en kommentar og selvfølgelig også følge den hvis du har lyst (:

    Frejawewerfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Softice, håber du har det godt og alt det der... ;) Men hvertfald har jeg tagget dig i en taggeleg, der står noget om det på min blog :)

    Ses når alle er hjemme igen!

    SvarSlet
  3. fin blog du har! kan godt lide dine billeder :) Det kunne være skønt hvis du ville kigge forbi min blog som jeg deler med en veninde, og måske følge den, eller skrive en kommentar? ;-)
    yummyashell.blogspot.com

    /Sofie

    SvarSlet