fredag den 21. maj 2010

London here i come!!!

Jubiii jeg tager aftsted til London om 2 timer og glæder mig helt vildt!!! Jeg skal derover med min mor, søstre og nogle venner i fire dage. Har været der to gange før men den ene gang var jeg altså 1 år og det kan jo ikke huske så det gælder ikke rigtig, og den anden gang var det bare et par timer i Heathrow på en mellem landing så det gælder heller ikke. Ergo er det første gang jeg skal til London!!! :D Nå men jeg for jo nok ikke skrevet i London så jeg vil ønske god Pinse til dig der kigger forbi.

3 kommentarer:

  1. God tur smukke! ;) <3 Sessus...

    SvarSlet
  2. Ved godt, du er taget afsted, men god tur alligevel! :)

    Ærgeligt du ikke var der til kage i går... ;D

    SvarSlet
  3. Ja det var bare øv den lyder ellers god :D

    SvarSlet