søndag den 9. maj 2010

Ugen og weekenden der lige pludselig var pist væk...

Hvor blev den af???
Ja det er jo aldrig godt at vide, men det gik godt nok hurtigt! Jeg synes ellers lige at det var mandag og jeg skulle have en rigtig god travl uge. Men så blev det tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og så var det weekend. Jeg har godt nok osse bare været mega træt på grund af (ALT for meget) morgentræning og diverse kedelige skoletimer. Så det var skønt da det endelig var lørdag, selvom jeg skulle tidligt op og træne. Men så gik lørdagen os uden jeg fik lavet noget som helst... altså udover at hygge nygge rundt her hjemme og hos min mormor og morfar :) Og sÅ blev det søndag hvor man kunne sove lææænge, eller til kl. 9 men sådan er jeg nu engang. I formiddags kom min mormor og morfar så ud. Og jeg vaskede legehus med min lillesøster Marie på 4 og min mormor. Bagefter hoppede Marie og jeg i trampolin og lavede cykel med morfar. Og nu er den varme rabarbertærte lige kommet ud af ovnen uhmmm... :) Nå jeg skal ha rabarber tærte og lave de dumme lektier lærere åbenbart synes er skide skægt at give stakkels elever
for...
Ha' en god søndag

2 kommentarer:

  1. Hej Nemo!.. <3
    Det lyder super hygge, men hvor har du lagt din mobilos?!! :D har prøvet at skrive til dig!..
    Skulle vi til morgentræning imorgen? -jeg er frisk;)
    Knus S.

    SvarSlet
  2. Jeg ved det godt undskyld...:)
    Ja det lyder super godt!!!
    knus S
    hi hi:D

    SvarSlet