søndag den 30. maj 2010

Regnvejr


Nå så gik den weekend også... Jeg har ikke fået skrevet i alt for lang tid fordi jeg har været i Lalandia... Og ja jeg tog afsted med dårlige fordomme og kom hjem med dårlige fordomme, Men det var faktisk skide hyggeligt :D Ikke så meget på grund af selve Lalandia men fordi det bare var mig, min familie og nogle venner i et sommerhus tæt på et sted hvor man bare kunne fjolle rundt. Nu er jeg så kommet hjem og sider på køkkenbordet, kigger ud i haven og tænker at regnvejr faktisk er ret så hyggeligt. Alt bliver så grønt, rent og der dufter dejligt i haven, og det er jo også specielt hyggeligt når man har skråvinduer lige over sin seng, så man kan falde søvn til regnens trommen. Så godt regnvejr og en skøn uge til dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar