lørdag den 12. juni 2010

B L O G L E G

Jubiii jeg er blevt tagget i en blog-leg af min veninde Sara♥ (essie-dessie.blogspot)Tak for det!

- ugens optur...: At jeg har fået nogle skønne faste læsere som jeg ikke kender i forvejen. Det er bare dejligt i gider at læse min blog♥

- ugens nedtur...: ALT for meget regnvejr! det er jo lige til at blive deprimeret af al den regn. Først for man en skøn skøn smagsprøve på sommeren og så kommer der bare en masse dårligt vejr... øv øv øv!

- imorgen skal jeg...: Først ud og løbe med min far. Så skal jeg kl 12 ned på fortet med mit dejlige svømmehold og svømme OPEN WATER. Og efter det skal jeg ikke så meget ud over hygge og lave lektier.

- i weekenden skal jeg...: Træne, gå på opdagelse i blog verdenen, slappe af og ja... bare hygge :)

- dagens oplevelse...: En rigtig god træning! godt nok svømmede jeg ikke specielt godt men det var bare sådan en af de trænings pas hvor man bagefter er helt glad i låget.

- ugens oplevelse...: Det var nok min fantastiske onsdag med klassen på fortet. Den kan du læse mere om i et tidligere indlæg.

Det var så det tak fordi jeg måtte lege med! Jeg sender legen videre til: Rebecca (noget anderledes) fordi hendes blog er så dejligt anderledes♥ Håber du vil lege med!

2 kommentarer:

  1. Så kan jeg glæder dig med endnu en optur i følge af en ny fast læser, mig :-)

    / AnnSophy

    SvarSlet
  2. Det lyder skønt :) Tak Tak!

    SvarSlet