tirsdag den 8. juni 2010

Strand, skovtur og solskins vejr!

Hejsa, jeg ved godt det er lidt sent men nu vil jeg lige fortælle om min dejlige weekend. Lørdag blev skudt igang med at sove lææænge og det var virkelig ALT for langt tid siden jeg havde gjort det. Så cyklede min familie og jeg på stranden hvor vi mødte nogle venner. Det var så skønt at man kunne ligge der kun med bikini på uden at fryse! Om aftenen var vi til fødselsdag hos noget familie og det var hyggeligt. Søndag sov jeg næsten lige så længe. Kl 11tog vi så til noget klasse arrangement med sejltur til Trekroner og så skovtur der ude. Og det var super hyggeligt (selvom vi kun var fem der tog os sammen til at komme... ikke for noget men det var altså pænt usocialt af dem som bare ikke liiige gad) Så efter skovturen skulle jeg til sponsor stævne i svømmeklubben hvor vi fik svømmet rigtig mange penge hjem! Så det var den super dejlige weekend ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar