onsdag den 9. juni 2010

Kender du det...?

Når ens sofa har spist en og det er umuligt at komme væk? Sådan er det for mig lige nu. Efter en dag ved fortet med klassen og øsse pøsse regnvejr, men det gør jo ikke noget når man har regntøj på... Så var det bare at det havde jeg ikke, vi havde simpelthen intet der hjemme jeg kunne passe. Så nu er jeg MEGET våd og MEGET kold! Men det var en super sjov dag. Vi løb, lavede tovtrækning, spillede ballebold og fodbold på en bresening fyldt med sæbe vand! Føj hvor man gled og uf hvor fik man meget sæbe over det hele, men så er det jo godt at man har havet der står klar til at give en lille badetur, med alt tøj på så hvis man ikke i forvejen hvar våd helt ind til skindet blev man det hurtigt! :D Alt i alt var det bare skide skægt ;) Og nu ligger jeg så her med en skål suppe, et glas kakao, et tæppe og desperate housewifes og kan desværre ikke komme væk...

2 kommentarer: